Schrijf mee!
« »

Column, Mensen

Rudy Carell syndroom

11 januari 2011 | 120w | Frank | 1

Ik sta op uit mijn stoel, zet een paar stappen en druk op een zwarte knop en met een zachte tik springen twee kleine buislampen aan, een rode en een wat vriendelijker ogende oranje, terwijl mijn oude espressomachine, 1990 ligt inmiddels alweer twee decennia achter ons, langzaam op stoom komt, kijk ik uit het raam terwijl op de achtergrond luchttrillingen het slechts tien jaar jonge maar eveneens oud klinkende ‘Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen’ naar mijn oren dragen als ik me plots afvraag hoe het komt dat we in Nederland nooit meer iets horen van Rick de Leeuw terwijl hij in Vlaanderen op uiterst uitbundige wijze gevierd wordt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »