Schrijf mee!
« »

Fictie, Mensen

Rorschach

31 mei 2011 | 120w | Brent Kainee | 0

Zij kwam binnen met een jas en daaronder had ze geheel eigenhandig een muurtje gemetseld. Ze deed de jas netjes uit en gaf vriendelijk antwoord op alle mogelijke vragen. Degene tegenover haar keek haar onderzoekend aan. Bij iedere vraag werd ze nauwkeurig in de gaten gehouden. Veranderde haar lichaamstaal? Stonden haar ogen bij die ene vraag verdrietiger?
Na een poosje kwamen er formulieren. Ze overwoog de antwoorden om maar niet het achterste van haar tong te laten zien. Gelukkig. Het laatste onderdeel; de vlekkentest. Er kwam een waas voor haar ogen. Vijf tellen maar.

De laatste vlek die ze zag zat op de muur en veranderde van vorm zolang ze er naar keek. Druppels bloed. En niemand die meer luisterde…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Brent Kainee of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »