Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

Mijn beeld bij Rob Oudkerk

31 maart 2011 | 120w | Defrysk | 0

Opgestoken paardenstaarten, mager en bleek gezicht, met bijbehorend slecht gebit. En als je ze aankijkt: “Lekker pijpen voor een geeltje”? Als melkmachines staan ze voor je klaar; de heroïnehoertjes, her en der verspreid op de Wêze en haar zijstraten: Geld erin gooien en ze zuigen je kwak er routinematig uit. Als ik een opgestoken staartje zie moet ik nu nog aan dat trieste beeld denken.

Met Rob Oudkerk heb ik een misbruiker bij dat beeld. De schuldbekentenis over zijn ziekelijke jacht op verslaafde hoertjes kan Oudkerk bij mij niet meer redden. Steeds als hij aan tafel verschijnt bij ‘Pauw en Witteman’ of ‘De wereld Draait Door’, zie ik bij hem, tussen de benen, een verslaafde paardenstaart op en neer bewegen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »