Schrijf mee!
« »

Fictie, Mensen

Kinderloos

11 juni 2011 | 120w | Theo van Rijn | 0

Dat ik onvoorwaardelijk van mijn beide zoons houd, is een onbetwistbaar feit. Waar ook niet aan getwijfeld mag worden is, dat ik een volgend leven, wanneer reïncarnatie onverhoopt toch blijkt te bestaan, absoluut geen kinderwens heb!

Met deze gedachten spelend door mijn hoofd, reed ik gisteren op de snelweg. Vervolgens woog ik de voor- en nadelen van een kloosterleven af. Tussen de nonnetjes leven, als haan in een hennenhok! Er zijn slechtere vooruitzichten. Even bracht ik mezelf aan het schrikken bij visioenen van een gescheurd condoom.

Twee minuten later passeerde ik een vrachtwagen met de tekst: ‘Baby dump’. In gedachten noteerde ik het bijbehorende telefoonnummer en met een luid uitgeschreeuwd ‘eureka’ telde ik de ongekende mogelijkheden op mijn vingers na.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Theo van Rijn of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »