Schrijf mee!
« »

Cultuur

Kind vermist

6 december 2011 | 120w | Carel de Mari | 0

Amber alert: De 11 jarige William Vanvoorden is sinds gisteravond, vijf december vermist. Hij is het laatst gezien rond tien uur, even nadat Sinterklaas zijn ouderlijk huis had verlaten. De politie verzoekt U uit te kijken naar de jongen die vlak voor zijn verdwijning gekleed was in een blauwe pyjama met op de trui het beeld van Ernie en Bert. Hij droeg bovendien Ajaxsloffen. Zijn moeder verklaarde dat William een echte jongen is en in zijn streken niet onderdoet voor de boek- en filmheld Dick Trom. De politie sluit ontvoering naar het buitenland niet uit. Met name de stoomboot van de Goedheiligman wordt goed in de gaten gehouden. Alle zakken aan boord worden gecontroleerd, tot nu zonder het gewenste resultaat.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »