Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Studie & werk

Ik stop

3 april 2011 | 120w | Carel de Mari | 0

Ga er maar aanstaan. Ik lever morgen mijn scheidsrechtersfluit in. Het is iedere week weer hetzelfde liedje. Akkoord, ik maak fouten, mijn collega’s maken fouten, mag het? Het spelletje is alleen maar sneller geworden, de spelers gemener, maar stiekem. De belangen zijn groot, ik weet het. Maar, als je iedere fout van mij, mijn assistenten en al die andere spelleiders met tig cameras vastlegt, Ho! Wacht! Zijn het wel onze fouten? Kunnen wij alles zien? Overal tegelijk zijn? De commentatoren komen er bij tijd en wijle zelf niet uit, bekijken de beelden van drie, vier kanten en zijn dan nog verdeeld over een beslissing die we vanuit één hoek, namelijk onze positie op dat moment in een splitsecond moeten nemen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »