Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur, Eten & drinken

Grandcafé restaurant Nazar in Rotterdam

25 augustus 2011 | 120w | Frank | 0 |

De restaurantweek is een slim soort reclame; laat mensen een keer goedkoop kennismaken met je restaurant en als het bevalt komen ze later nog een keer eten. Maar dan voor de volle prijs. Groupon heeft af en toe een soortgelijke actie met restaurants.

Bijvoorbeeld bij Turks ‘grandcafé restaurant’ Nazar te Rotterdam. Ik geloof alleen niet dat deze mensen het concept helemaal snappen. Los van het feit dat er in krap vijf kwartier vier gangen doorheen gejaagd werden, was het personeel kortaf en onbeleefd. Op zich ondergeschikt aan het eten, ware het niet dat dat matig was en het nagerecht bestond uit een kant-en-klare panna cotta van de Albert Heijn geserveerd in een plastic wegwerpbakje. En dat is bepaald geen reclame!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »