Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Familie

Frietjesdag

3 juni 2011 | 120w | Michel Hovenkamp | 1

Bij ons is het op vrijdag frietjesdag. meestal op maandag visdag, dinsdag kipdag, woensdag gehaktdag, donderdag vegetarische dag, maar de belangrijkste dag is de vrijdag, frietjesdag. Behalve vandaag, omdat het gisteren Hemelvaartsdag was en we patat hebben gegeten in een pretpark en vandaag ook een logeetje hebben, is het poffertjes dag geworden. Maar niet voor mij, op vrijdag eet ik geen poffertjes. Neen, dan toch maar friet. Drie meisjes hadden hun buikje vol van poffertjes en kwamen bij me zitten terwijl ik aan het eten was. Elke keer moest ik naar een dier op het plafond kijken die net wegvloog als ik keek. Nog nooit was mijn bordje friet nooit zo snel leeg als op deze frietjesdag. Het is grietjesdag.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Michel Hovenkamp of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »