Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Democriet en hypocraat

7 februari 2011 | 119w | Defrysk | 0

Een hypocraat is een dictator die dankzij hypocrisie van democratisch gekozen politici aan de macht is en/of blijft.
De politici die dit doen worden kortweg democrieten genoemd.
Egypte is een typische hypocratie, Mubarak is een typische hypocraat.
Democritische landen zijn onder andere de Verenigde staten en Duitsland.
Angela Merkel is een bedreven democriet, evenals Barack Obama.
Democrieten worden gedreven door eigenbelang.
Een hypocratisch land als Egypte zal aan de macht kunnen blijven dankzij democriete steun.
Een democritisch bolwerk als de Europese unie zal dan ook als een stem roepen;
Volhouden Mubarak! Nog even blijven zitten om onze democritische belangen veilig te stellen.
Rutte mag tevreden zijn en zal zich zonder gezichtsverlies achter de democriete waarden van Europa kunnen verbergen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »