Om u beter van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw mobiele nummer in te toetsen, zegt de robot van de vodafone klantenservice vriendelijk. Wetende dat het eerste wat de Limburgse vodafone medewerker straks gaat vragen mijn mobiele nummer is, toets ik het lijdzaam in. Na het intoetsen van mijn nummer volgt er een keuzemenu. Nee mijn telefoon is niet gestolen, ik ben mijn pukcode niet kwijt en ik ben ook niet in het buitenland. Ik heb overige vragen.
Voor overige vragen kunt u ook op onze website terecht, zegt de robot welhaast nog vriendelijker. Bedankt voor het bellen. Voordat ik kan protesteren wordt de verbinding verbroken.
AAAAh! Wel handig dat je je pukcode online op kan halen trouwens. Wat moest je doen?
Prepaid zeker? Ik kan me niet voorstellen dat ze hun abonnees zo behandelen (en ik ben heel wat gewend, ik heb T-mobile)…
neen ik ben abonnee, ik kan me niet registreren bij MyVodafone en zodoende geen smsverdubbelaar aanzetten. Nog steeds niet gelukt, erg vervelend dus.
Vodafone door de bocht 2.0:
Voor vragen aan de klantenservice kunt u ook e-mailen, u krijgt binnen 2 dagen bericht. Dus ik druk op: email.
Om onze klantenservice te kunnen e-mailen moet u ingelogd zijn bij MyVodafone anders kunnen wij u niet van dienst zijn.
Aah
Misschien helpt het trouwens om er uitgebreid negatief online over te schrijven. In het verleden werkte dat erg goed