Schrijf mee!
« »

Communicatie

Vodafone door de bocht

27 augustus 2010 | 108w | Djoeke | 2 |

Om u beter van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw mobiele nummer in te toetsen, zegt de robot van de vodafone klantenservice vriendelijk. Wetende dat het eerste wat de Limburgse vodafone medewerker straks gaat vragen mijn mobiele nummer is, toets ik het lijdzaam in. Na het intoetsen van mijn nummer volgt er een keuzemenu. Nee mijn telefoon is niet gestolen, ik ben mijn pukcode niet kwijt en ik ben ook niet in het buitenland. Ik heb overige vragen.
Voor overige vragen kunt u ook op onze website terecht, zegt de robot welhaast nog vriendelijker. Bedankt voor het bellen. Voordat ik kan protesteren wordt de verbinding verbroken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Djoeke of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »