Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Mindfulness

14 augustus 2010 | 117w | Mathijs | 0

Zaterdagmiddag, onbeduidend eilandje. Aan spirituele huismoeders heb ik een broertje dood, maar toch heb ik me laten overtuigen mee te gaan naar een inspirerend festival. Om het nuttige met het aangename te verenigen, schuiven we stilletjes aan bij een lezing van Henk K. Nu moet je weten dat Henk K. sporttrainer is. Maargoed, op dit eiland is de campingbaas ook bijlesdocent en taxichauffeur, dus Henk K. denkt het wel te kunnen maken zich voor te doen als wetenschapper. Als een soort Erwin Kroll raust hij door een elektro-encefalogram. Met de conclusie dat de door hem bekend veronderstelde hoge- en lagedrukgebieden op het plaatje erop wijzen, dat mindfulness alleen bereikt kan worden door het rustig aan te doen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mathijs of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »