Schrijf mee!
« »

Communicatie

Namasté-je-lekker-mee?

23 juni 2020 | 120w | Louisa | 11

Het volgende bericht brengt eindelijk duidelijkheid aan alle huidhongerige bomenknuffelaars, uit de kinderboerderij ontsnapte kroelkippen en hartstochtelijke troetelbeertjes die ons land rijk is.
Waar KPN zich buigt over een nieuwe slogan (want ‘altijd dichtbij’ is zó pre-Coroniaans), de AVRO mensen niet langer ‘bij elkaar’ beoogt te brengen en mondiaal een ieder zich een nieuwe ‘personal space’ aanwent is er eindelijk eenduidig Europees beleid gevormd voor het hedendaagse, nogal onwennig verschijnsel dat in de sociologie beter bekend is onder de term ‘begroetingen’.

Naast yoga en tiki masala doet namasté zijn intreden in Europa. Net als in India gaan wij elkaar begroeten door een lichte buiging naar elkaar te maken waarbij u de handpalmen, met vingertoppen omhoog, voor de borst houdt.

Namasté-daar-red-je-levens-mee!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Louisa of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

28 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »