Schrijf mee!

Schrijvers

Marion Wesselman



Biografie van Marion Wesselman

Ik vind het moeilijk om over mezelf te schrijven. Ik schrijf pas boeken sinds 2008. Kringloop is mijn debuut en hoewel ik zelf steeds twijfel over mijn kwaliteten als schrijfster is iedereen,die het gelezen heeft, er erg enthousiast over. Het geeft me moed om toch te proberen mijn andere boeken ook gepubliceerd te krijgen.

Ik zoek ook nog steeds naar de manier van schrijven en soort boek om te zien wat me het beste afgaat. Zo heeft Kringloop een filosofische inslag in de ik-vorm en Tienervader, over jongelui, heb ik in de derde naamval geschreven en dat gaat me toch niet zo makkelijk af als de ik-vorm. Kwaad is een thriller en vrijheid een familiegeschiedenis, en dus weer in ik-vorm.

Ik heb nu wat korte stukjes geschreven, maar deze ook weer gewist. Korte verhalen lukken me helemaal niet. Ik hou niet van uitweiden en een kort verhaal is dan ook erg kort. Schrijven is een hobby, dus leuk bezig was ik in ieder geval. Sinds vorig jaar schilder ik ook, heel amateristisch maar een leuke bezigheid, net als speksteenbewerken, wat ik al enige jaren (alleen) in vakanties doe.

Verder ben ik getrouwd en in de vijftig, moeder van een zoon en een dochter, die getrouwd is en moeder is van mijn kleinzoon. Wat valt er nog meer te vertellen???

http://marionwesselman.hyves.nl

http://auteurwesselman.hyves.nl

Statistieken van Marion Wesselman

Marion Wesselman schrijft op 120w sinds 30 augustus 2011 en heeft sindsdien 117 woorden geschreven, verdeeld over 1 stukjes (gemiddeld 117 woorden per stukje). Voorts heeft Marion Wesselman 2 reacties geplaatst.

Leeslijst van Marion Wesselman

Dit zijn de stukjes op 120w die Marion Wesselman op zijn/haar leeslijst heeft staan:
Er zijn nog geen stukjes toegevoegd aan deze leeslijst.

Eten & drinken

Ons eetclubje

30 augustus 2011 | 117w | Marion Wesselman | Link | Reageren? | 0 |

Met drie echtparen vormen we een dinerclubje. Eens in de vier maanden komen we bij een van de echtparen thuis. Ieder echtpaar zorgt voor één gang van het diner, tenminste dat is de bedoeling. Natuurlijk koken de vrouwen terwijl de mannen de borden helpen opmaken en natuurlijk al ‘wekenlang’ voorproeven. […]