Schrijf mee!
« »

Communicatie

Neveninkomsten 5

13 augustus 2018 | 120w | Mara Smits | 5

Mijn neusgaten vullen zich met … ja met wat eigenlijk? Ik probeer de penetrante geur thuis te brengen, maar mijn hersenpan lijkt wel in tweeën gespleten. Brandlucht? Ik wil mijn ogen openen, maar die lijken te zijn vastgeniet als rolluiken die al jaren naar beneden zijn gelaten en waarvan het ophaalmechanisme inmiddels is vergaan. Na wat uren duurt, lukt het mij één ooglid deels te openen. Het snerpende geluid boven mijn hoofd is onverdraaglijk. Vanuit mijn beperkte gezichtsveld zie ik stralen van vuurspetters voorbijkomen. Vuurwerk? Is het dan Nieuwjaar? Een robuuste laars leunt op de gesplinterde voorruit van een auto. Mijn Audi? Een stuk reflecterende stof. Brandweer Schallooi staat erop. Klaarblijkelijk bezig met een reddingsactie. De mijne om precies te zijn.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mara Smits of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

15 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »