Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Kruiswoord 20221201

1 december 2022 | 120w | Herve Suys | 1

(H3 muze) was haar échte naam, zoals de muze van de lyriek.
(H4 nutteloos) te zegg(h14 voegwoord) dat hij (h5 stapelgek)gek van haar was, dat bleek voldo(h14 voegwoord)de uit zijn (h2 houding).
Niets was (v2 onbespreekbaar), alles aan haar kon hem (h8 aantrekken). Hij hoefde niet eens te (v4 bewijsstuk)r(h14 voegwoord), zo (h7 staatskledij)nt was hij wel.
Maar in (v10 grootte) van dag(h14 voegwoord) (v9 dwingeland)niseerde ze al zijn gedacht(h14 voegwoord).
(v8 inhaleren) lukte moeilijk toen ze de inhoud van de (briefomslag) las, ze kon dit niet (h1 ton)ten, er was (h10 onbeweeglijk) e(h14 voegwoord) andere verklaring. De logica on(h9 tangens)ging haar volledig.
Zijn (h1 Spaanse groet) kwam op een slechte (h12 klokken)g.
Ooit (h13 uiteinde), nu een (h14 fiasco).

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Herve Suys of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »