Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen, Politiek

Geld moet rollen!

21 november 2022 | 120w | Luc Verschuren | 1

Op zich ben je geen gierigaard natuurlijk wanneer je vierentachtig raketten op een enkele dag richting de Oekraïne schiet. Je zou denken dat dit verhaal helemaal klopt. Dat is echter niet het geval. Het zijn publieke gelden die daar de lucht in worden geschoten. Het is pure grootspraak met andermans geld smijten, dan is het niet moeilijk.

Dichterbij huis zie ik het ook gebeuren. Het pensioenoverzicht van het ABP wat ik opgevraagd heb is online in te zien, maar het wordt ook via de post toegestuurd. Geld verkwisten, dat is het. Ik zou deze informatie beslist niet in de bus ontvangen indien de medewerker zelf de portokosten zou moeten dragen. En zo kan ik helaas, nog vele gelijksoortige voorbeelden noemen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »