Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Recensie Lidewij (Li) Edelkoort in Zomergasten

12 augustus 2012 | 120w | Frank | 14

Lidewij (Li voor intimi) Edelkoort, noemt zich ’trendvoorspeller’. Excentrieke vrouw met uiterlijke kenmerken van het syndroom van Waardenburg.

Edelkoort valt met de deur in huis: “smaak bestaat niet!”. Gewaagd voor iemand die daar riante boterhammen aan verdient. Li vindt zichzelf aardig intellectueel en binnen tien minuten ligt er een stapel, gisteren aangeschafte, (plaatjes)boeken op tafel. Li wil het graag hebben over romantiek, daarna “moet er gelachen”. Pretentieus gebrabbel en zonderlinge filmpjes. Tijdens een ervan beplakt Li zichzelf met zwarte stippen. Later maakt ze reclame voor een iPhone-app en hoopte Jan Leyers stiekem op migraine. Onbedoeld vreselijk absurdistisch en ontzettend lachwekkend. Maar was wellicht hilarischer geweest als een aflevering van Jiskefet, voor Zomergasten was het toch wat aan de lange kant.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

17 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »