Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij

Goedenavond doctor

14 oktober 2012 | 120w | Frank | 6

“Goedenavond doctor,” zei de groene fluorescerende wasbeer. De man reageerde met een simpel “hallo”. Dit was immers geen wasbeer maar een multidimensionale holografische projectie, dat wist hij ook wel. Of had hij toch minder LSD moeten nemen? Hij haalde zijn schouders op en stak de sleutel in het slot. Morgen moest hij weer vroeg aan de slag. Hij had de afgelopen paar jaar redelijk naam gemaakt in de wetenschappelijke wereld door gebruik van een eiwit van de bacterie Thermus aquaticus. Allemaal leuk en aardig, maar hij baalde er stiekem best van dat wetenschap en overheid zijn techniek nu misbruikten om een verband tussen HIV en AIDS te fingeren. Wat lag daar nou voor envelop op de deurmat? Een Zweedse postzegel?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »