Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Studie & werk

NS laat vrouw voor dood achter

19 augustus 2011 | 120w | Defrysk | 0

Machinisten en conducteurs, mensen die, letterlijk met de dood voor ogen, ons over het spoor vervoeren. Regelmatig maken ze mee hoe iemand, met de trein als vehikel, zijn allerlaatste reis gepland heeft.
Nu hadden drie van deze personen, die waarschijnlijk vaker de dood op hun netvlies voorgeschoteld gekregen hebben, besloten door te rijden. Het voorval is netjes gemeld aan de hulpdiensten.
De drie hadden besloten even niet geconfronteerd te willen worden met het trauma van zelfmoord, met behulp van treinstaal.
Ik zal dan ook niet durven te oordelen over het feit dat deze mensen dit keer (eens) doorreden.
Hoed u voor negatief ach en wee over dit bericht, de betrokken mensen en de strafmaat. Het zijn, in mijn ogen, helden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

22 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »