Schrijf mee!
« »

Mensen, Studie & werk

Nare feestdagen achteraf

10 januari 2011 | 118w | Gavi Mensch | 0

Op 5 januari, een dag voordat mijn proeftijd afloopt bij een kleine thuiszorginstelling ‘die net even anders werkt’, wordt mij verteld dat het contract afloopt en dat ze niet verder gaan met mij. Reden? Sommige cliënten hadden geklaagd over mijn direct zijn en mijn gesteun bij het op mijn knieën patiënten wassen. Niemand had blijkbaar gejuicht over mijn doorzettingsvermogen en investering: 40 cm sneeuw onder mijn voor de gelegenheid aangeschafte dure vierseizoenen banden, de navigator, de antislipschoenen; 18 patiënten in 10 uur en 100 km op een ijsbaan. Geen kerst en geen jaarwisseling. Geen kerstpakket. Slechts te duur en niet Limburgs genoeg. In de luren gelegd, het begint gewoonte te worden!
Nare feestdagen gewenst, net even anders, achteraf.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gavi Mensch of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »