Schrijf mee!
« »

Mensen, Natuur

Ingevroren

18 januari 2011 | 120w | Defrysk | 0

Vannacht was de gevoelstemperatuur -25 graden. “Woef! ik moet poepen”, blaft Bowie. Ik wil de deur voor hem open doen, maar helaas, het slot is bevroren. We kunnen achterom nog wel buiten komen. Maar daar ligt veel sneeuw en kunnen we ook buitenom niet bij de voordeur. Onze huurbaas is gebeld, die heeft het te druk. Ik moet sneeuwruimen, om het huis heen, heuvel opwaarts. We kunnen nu achterom bij de voordeur komen. Alleen zijn, net als het slot van de voordeur, ook mijn oren bevroren. We hebben een verlengsnoer gekocht, die we nodig hebben voor de tot slotontdooier gepromoveerde haardroger. Intussen wordt het slot eindelijk vervangen. Over drie maanden gaan we klagen over de hitte; We willen een airconditioner!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »