Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

De aantrekkingskracht van het onbekende

29 november 2011 | 120w | Norbert | 0

De onbekende man vertelde het fenomenaal. Verhalen over magische wezens en geheime schatten. Gerald was nooit avontuurlijk geweest maar de verhalen hadden iets aanlokkelijks.

Op een dag besloot hij het kleine interne vlammetje te voeden. Hij pakte zijn knapzak en wandelde over de dorpsgrens. Urenlang stapte hij door het vreemde woud. De paddenstoelen werden onbekend, de dieren waren vreemd, en de zon ging langzaam onder.

De nacht viel snel door de dichte bebossing. De kou gaf Gerald rillingen en de wezens maakte angstaanjagende geluiden. Gerald plofte verdwaald tegen een boom neer.

Vanuit de onbekende kilte dacht hij met weemoed terug naar zijn huisje en zijn haardje. Avontuur dat was voor koene ridders of heldhaftige reuzen, maar bleek niets voor Gerald.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Norbert of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »