Schrijf mee!
« »

Communicatie, Studie & werk

Vloeien

5 september 2010 | 120w | Frank | 1

Ik sprak vandaag een goede bekende die er de afgelopen jaren een gewoonte van gemaakt heeft, vaak en vooral ook veel over geld en werk te praten. Hij had zojuist een grote klus binnengehaald met zijn bedrijf en was erg in zijn nopjes. Een of ander groot cultureel bureau. Met mijn opmerking dat deze klus dus waarschijnlijk indirect betaald zou worden met overheidsgeld en subsidies, iets waar deze persoon doorgaans helemaal niets van moet weten en wat liever vandaag dan morgen zou moeten worden afgeschaft, stootte ik klaarblijkelijk tegen het verkeerde been. “Lekker belangrijk, geld moet vloeien, toch”. Deze onbedoelde contaminatie liet op subtiele wijze zijn oude mening over subsidies doorschemeren en gaf het verdere gesprek een spotgoedkoop HEMA-plastic randje.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »