Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen, Studie & werk

Ouderwets

3 september 2010 | 120w | Mathijs | 0

Zelfs al ben ik maar een jonge twintiger, velen beweren dat ik ouderwets ben. Dat is niet waar. Ik bedien mij van gezond verzet tegen sommige waarden die ik word geacht aan te nemen. Zo ben ik bijvoorbeeld iemand die van communiceren houdt, je weet wel, lekker praten onder het genot van een biertje. Communicatie ondergaat echter grote devaluatie de laatste tijd. Neem nou Facebook, de Telegraaf onder de communicatiemiddelen. Dit medium, dat communiceren vermaakt tot het uitstallen van je sociale leven in een etalage en gesprekken neerhaalt tot korte, nietszeggende berichtjes op een website, daar wil ik niet aan. Maar nu wordt de informatie over een vak op school via Facebook verspreid. Dilemma, mijn verzet volhouden of toch zwichten?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mathijs of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »