Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

Gunfactor

7 juni 2021 | 120w | Luc Verschuren | 2

Ik kijk er graag naar. Vooral de compilaties op YouTube vind ik zeer geslaagd. Ook al hangt het doorslaggevende oordeel vaak van één persoon af, kan ik me geen enkel ander televisieprogramma voor de geest halen waar het fenomeen groepsdynamiek volledig tot zijn recht komt. Vooral bij dansacts hoeft dat geen enkel betoog.
Het individu en de groep vormen het geheel. Dat er soms jarenlang training aan vooraf gaat mag voor zich spreken, het komt niet uit de lucht vallen tenslotte. Een dergelijk optreden kan levens veranderen, dat is meermaals gebleken. “Vikas” bijvoorbeeld werd beloond met een show in Las Vegas.
De bedoelde “Got talent” shows van over de hele wereld leveren prachtige beelden op. “Feel good TV” pur sang.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

18 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »