Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Onzichtbaar

28 december 2020 | 120w | Luc Verschuren | 8

Het onzichtbare themawoord van week 53 had niet beter gekozen kunnen worden. Het is ongeveer de essentie van hetgeen ons in 2020 in de soms dodelijke greep heeft gehouden. Iets onzichtbaars. Nog nooit was iets wat uit China afkomstig is, zo duur en van zulke kwaliteit dat het de hele wereld over is gegaan.

Met veel bombarie is er inmiddels een vaccin op de markt. Bij monde van Von der Leyen komt de uitgestorven geachte propagandamachine weer op gang. Zij kan terugkijken op landelijke ervaringen van weleer. Persoonlijk geloof ik wel in dat vaccin van Pfizer. Ze produceren ook Viagra, als ze het “dorre hout” weer tot leven kunnen wekken moet een virus bestrijden toch een peulenschilletje zijn lijkt me.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

21 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »