Schrijf mee!

Het thema van week 12 is:

Ruggengraat

Het thema van de week is een vrijblijvende 120 woorden schrijfopdracht met wedstrijdelement, bedoeld om mensen met een (tijdelijk) tekort aan inspiratie een zetje in de goede richting te geven en aan het schrijven te zetten.

Inzendingen week 12 (1 in totaal)

Meedoen?

Meedoen is simpel, leuk en een goede schrijfoefening. Een ultrakorte samenvatting van de spelregels: een stukje van exact 120 woorden dat, in tekst of titel, het woord van het thema van de week bevat. Op ons forum kun je alle spelregels rustig nalezen. Klik hier en schrijf 120 woorden over Ruggengraat !

Winnaar

Elke zondagavond rond middernacht wordt op basis van een objectief wiskundig model een winnaar aangewezen. Dit model is onder andere, maar niet uitsluitend, gebaseerd op het aantal hartjes en views, maar werkt ook met karma-gewogen waarderingen. Het winnende stukje zal de hele volgende week in de schijnwerpers staan op onze voorpagina. Hier vind je een overzicht van alle weekwinnaars tot nu toe.

En verder...

Ruggengraat niet inspirerend genoeg? Geen probleem, aanstaande maandag is er een nieuw thema. Of schrijf gewoon over iets totaal anders, het thema is absoluut niet verplicht! Zie hier voor alle stukjes buiten het weekthema om.

Praten, brainstormen en discussiëren over het huidige weekthema kan op ons forum. Je vindt daar tevens een overzicht van alle eerdere weekthema's.