Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Fictie, Natuur

Lentebanket.

3 februari 2014 | 120w | Stefanie Roels | 11

De zon schijnt voor het eerst sinds lange tijd weer uitbundig. Het einde van de zware winter is aangekondigd. Blije mensen reppen zich dan ook rond de middag naar buiten om op die eerste zichtbare terrasjes hun lunch te gaan verorberen. Ze lijken wel vogels zoals ze zitten te pronken, te kwebbelen en in hun slaatjes zitten te prikken. De gezonde voeding, de lente dient zich immers aan! Weg moeten de overtollige vetrolletjes!
Ik? Ik kijk het met lede ogen aan. Hoe harder ze kwebbelen, hoe meer ze zwieren. Meer voedsel voor mij om straks op te pikken! Dol ben ik op de lente en de zomer. Een dikke buik ligt in het verschiet, een vogel die flaneert immers niet.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Stefanie Roels of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
LET OP: Stefanie Roels heeft aangegeven alleen inhoudelijke reacties te willen krijgen op dit stukje!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »