Schrijf mee!
« »

Communicatie

Filmpjes

21 juli 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 2

Wat gluurders beogen die minicamera’s op damestoiletten installeren, blijft duister heelal. Er zijn gluurders die camerabeelden aan gelijkgestemden doorgeven. Gluurders en gelijkgestemden hebben belang bij een even ontblote dameskruis, vandaar die moeite. Waarschijnlijk mediteren gluurders over de Overdadige Bos Menierood Schaamhaar(OBMS) van Aukje Bleekboer. Waarschijnlijk vervult het beeld van die OBMS hun geest, wanneer ze gemeenschap hebben met mevrouw gluurder of vergelijken ze die OBMS met die van andere dameskruizen die via hun cameraoog zijn gevangen. Of misschien begeren deze dieptreurige zielen beelden van damesondergoed vanwege een schimmig soort seksleven. Dat zouden de vragen moeten zijn welke de rechter hen in het openbaar stelt en die deze verdachten dan zullen moeten beantwoorden. Misschien snappen gluurders dan eindelijk wat schaamte is.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »