Schrijf mee!
« »

Column, Fictie, Mensen

Ontmaskering

23 oktober 2013 | 120w | Jose van Rosmalen | 11

Bij mij in de straat woont een slungelige jongen van zeventien. Hij is voor de verleiding bezweken, net als mijn twintigjarig nichtje dat communicatiekunde studeert. Zij zijn, zoals vele anderen toegetreden tot een duistere sekte, met een baardige voorman als zogenaamde ‘leider’. Zij ondersteunen hem in zijn geloofsijver, waarbij zij lokmiddelen en dekmantels niet schuwen. Hun ware gezicht verbergen zij achter een masker.

Vermoedelijk verblijft de ‘leider’ een groot deel van het jaar op een geheime verblijfplaats in Zuid Europa. De jongelui die hij rekruteert doen het vuile werk. Vooral kinderen zijn hun doelwit. In Nederland wordt dit gevaar ernstig onderschat.

Het is daarom goed dat er internationaal onderzoek plaatsvindt naar de zich Sinterklaas noemende ‘kindervriend’ en zijn racistische makkers!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Jose van Rosmalen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »