Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Sport

Zeven

1 september 2012 | 120w | G.J. van Gisteren | 3

De Boss is in zeven sloten tegelijk gefietst. Hij verdedigt zich niet meer. Onbegrijpelijk gedrag voor een man die zijn hele professionele leven gevochten heeft. Het interesseert hem niet, zeven blijft zeven, het record blijft volgens zijn zeggen staan.

Had hij gevochten dan had hij vijf besmeurde zegens mogen behouden. Maar verjaring geldt niet, volgens USADA, als je niets doet. Of hij schuldig is, telt voor mij niet. In een vervuilde sport mag van mij de beste vervuiler winnen. Je hebt geen team, de sponsors en publiek als je niet meedoet en zij verraden je als je wel gebruikt.

Wielrennen boeit me niet meer. Ik volg alleen nog sporten waar binnen zeven jaar na de eindstreep de winnaar bekend is.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van G.J. van Gisteren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »