Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie

Voor de verlosser

20 november 2012 | 120w | Lijmstok | 4

Hier is het allemaal begonnen: dit, precies met deze wedstrijd. we kunnen nooit aannemelijk maken dat tijdreizen in de toekomst uitgevonden wordt, maar in godsnaam: lezer, begrijp dat we, over 300 jaar, alle middelen aanwenden om de totalitaire 120 terreur te stoppen.

We weten echter ook, dat de wortels van ons eigen verzet HIER beginnen. Een van jullie, een der schrijvers, zal zich tijdens het lezen van DIT stuk, realiseren dat hij of zij gebonden is aan een belachelijke, totalitaire regel. Wij vragen alleen aan hem of haar, die rebelse gedachte te koesteren.

Denk aan de snelweg. Denk aan de stukjes. Straks volgt muziektempo. En vraag jezelf af hoe je leeft met een hartslag van maximaal honderdtwintig slagen per minuut…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »