Schrijf mee!
« »

Mensen

Tattoo

22 april 2012 | 120w | Fons Wijers | 4

Zijn biceps was zijn trots en kreeg een kroontje. Zo begon het. Kort daarna kronkelde een draak om zijn pols en verschenen runentekens in de nek. Na de inkt kroop ijzer door zijn huid. Geen lichaamsdeel bleek veilig voor een stalen penetratie. Eenmaal op het pad van zelfverminking was er geen houden meer aan. ‘Zo ben ik mezelf!’ peperde hij zijn omgeving in. Om dat te benadrukken werd het gat in zijn oorlel almaar uitgerekt en preste hij een schoteltje in zijn onderlip, dat gestaag werd uitgebouwd, totdat een volledig servies in zijn hoofd kon worden bewonderd. Ja, zo was hij echt zichzelf: een etalage van ijzerwaren en keramiek, een wandelende rommelmarkt, opgefleurd door de inktpot die onderhuids was geledigd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Fons Wijers of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »