Schrijf mee!
« »

Communicatie

nachtvlinder

9 april 2012 | 120w | Isolde | 3

Ik heb een geheim. In mijn jeugd speelde ik het liefst toneel. Ik verkleedde mij dan en wisselde van rol door stemmetjes op te zetten. Ik transformeerde even gemakkelijk van wolf in lammetje, als van prinses in draak.
Maar wat ik niemand vertelde, is dat ik mijn spel perfectioneerde voor de Grote Mensenwereld.
Mijn langslopende voorstelling is: ‘De Goede Dochter’. Doordeweeks verberg ik mijzelf onder make-up en een mantelpakje en speel ik urenlang ‘Kantoortje’. Thuis neem ik de vorm aan van Loyale Echtgenote en daarna Zorgzame Moeder. Ik leef mij in en gebruik alle attributen voor geloofwaardig spel.
Alleen vrijdagavond is anders. Dan leg ik alle hoezen, poppen en maskers af en neem ik mijn ware gedaante aan: een nachtvlinder.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Isolde of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »