Schrijf mee!
« »

Communicatie

Kerst 2012

15 november 2012 | 120w | Hilda Knol | 4

De wereld is niet vergaan op 21 december 2012. De Maya-movement kroop op kerstavond beteuterd uit haar bunker. ‘We gaan thuis kerst vieren,’ mopperden de volgelingen. Alleen goeroe Maya bleef. Plotseling verscheen er een engel naast haar bed. ‘God heeft jou uitverkoren als Messias,’ sprak hij verheven, ‘de aarde vergaat vandaag.’ Maya liep snel naar buiten, waar ze werd opgewacht door tientallen journalisten. ‘De wereld vergaat vandaag wél! Ga naar het hoogste punt van uw woonplaats en wordt gered.’ Maya haastte zich toen naar de top van de Euromast. Niemand kwam, men was de einde-der-tijden-verhalen beu. Er parkeerde wel een wagen met vurige paarden voor haar neus. Precies op tijd stapte ze in en ontweek nog net een enorme meteoor.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hilda Knol of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »