Schrijf mee!
« »

Fictie

Android

5 november 2012 | 120w | Hannah | 7

Het leek zo’n onschuldig vermaak, Androids als knuffel voor bejaarden of als huisdier voor gehandicapten. Maar met het menselijker worden van robots werden steeds meer functies overgenomen door de Androids. Totdat mensenhanden overbodig waren.

En nu zijn er zelfs Androids met een rijk geschakeerd gevoelsleven, uiterlijk niet te onderscheiden van mensen. Menig robot weet meer emoties te tonen dan een doorsnee-mens. Sterker noch, beter dan veel mensen, kunnen ze zich inleven in hun gesprekspartner. Geen wonder dus dat veel mensen zich tegenwoordig meer op hun gemak voelen bij een robot dan bij een mens.

Ik heb gestreden tegen te opkomst van de als mens vermomde robot, maar nu zou ik niet meer zonder kunnen. “Seksbotje” noem ik de mijne liefkozend.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hannah of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »