Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Ach meneer…

30 november 2012 | 120w | Loek Schaap | 2

Ach meneer, loopt u nog eenmaal door het poortje. U wilt toch geen boete krijgen, omdat u niet bent ingecheckt. Ach meneer, kunt u nog eenmaal uw bonuskaart geven, u wilt toch niet de korting mislopen? Ach meneer, wilt u nog eenmaal uw anonieme kaart opladen, anders kunnen wij u geen leuke reisjes aanbieden. Ach meneer, wilt u nog eenmaal uw DigiD code invoeren, anders ontvangt u geen heffingskorting. Ach meneer, kunt u nog eenmaal uw vingerafdruk geven, anders ondergaat u een inwendig onderzoek. Ach meneer, kunt u nog eenmaal uw wangslijm afgeven, anders belandt u in de cel. Ach meneer, kunt u nog eenmaal uw elektronisch patiënten dossier invoeren, anders leggen wij uw hoofd op het hakblok. Ach meneer…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Loek Schaap of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »