Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Trein

22 december 2011 | 120w | Schtove | 1

Wachtend op een koud, tochtig en verlaten perronnetje ergens in het Oosten van het land. Met een beetje geluk gaat het niet regenen en komt ie op tijd. Eenmaal ingestapt is er altijd de bonte verzameling aan slaperige mensen. Veelal dagelijks dezelfde gezichten en rituelen: man met pet eet een sinaasappel, meisje met laptop op schoot valt in slaap en leuke jongen met witte koptelefoon is ook weer present. Onbekende bekenden. Soms ineens een onbekend gezicht. Vast en zeker de auto kapot. Een enkeling doet pogingen te werken maar de meesten vechten tegen de slaap. Dan klinkt uiteindelijk altijd weer de stem die iedereen bruut doet ontwaken: dit is de eindbestemming van deze trein en vergeet niet uit te checken!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Schtove of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »