Schrijf mee!
« »

Liefde

Love for life

4 november 2011 | 120w | J. Mellink | 0

Ze ontmoette jou per toeval via internet, niet eens via een datingsite, neen, via een internationale netwerksite dat niet ontwikkeld is voor daten. Jouw voor- en achternaam heeft jullie bij elkaar gebracht. Toeval. Na het digitale contact gingen jullie over op telefonisch contact. Jullie wisselden heel wat berichtjes uit. Wat schreven jullie beiden grappig! Het leidde vrij snel tot een date. Het eerste afspraakje was leuk, bijzonder en gezellig; de tijd vloog dan ook voorbij. Jullie zagen elkaar vaker en vaker, dagelijks. Vandaag de dag weet ze zeker dat het geen toeval was dat ze jou ontmoette. Jullie wegen moesten elkaar kruisen, jullie zijn voor elkaar gemaakt. Deze onmiskenbaar mooie liefdesrelatie zal blijven voortbestaan. En het meisje? Dat ben ik.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van J. Mellink of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »