Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Levensverhaal bij de koffie

5 maart 2011 | 120w | Gavi Mensch | 0

Vijf huisbezoeken heb ik gedaan: hoe het met de cliënten gaat, hoe ze de verleende zorg ervaren. Alles krijgt goede cijfers, de hulp en de verzorging, de bereikbaarheid, alles lijkt picobello te verlopen. Zó ben ik snel klaar met het invullen van evaluatieformulieren. De nodige feedback voor en binnen de zorgwereld.
Of ik koffie wil, wordt er dan gevraagd.
En bij de koffie komt in plaats van het koekje het verhaal, het levensverhaal in een notendop.
Het verhaal waar ik eigenlijk de zorg op zou moeten afstemmen.
De reden waarom de kracht voor zelfzorg ontbreekt.
De oorzaken van de lichamelijke en geestelijke slijtages.
Elk mensch is een wereld en elk verhaal een encyclopedie.
Veel mensen krijgen niet wat ze verdienen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gavi Mensch of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »