Schrijf mee!
« »

Eten & drinken

Kieskeurige kinderen

31 augustus 2011 | 119w | maria | 0

Ik at hutspot, bloemkool met kaassaus, draadjesvlees, woensdag was gehaktdag en op vrijdag aten we stokvis. Af en toe een pannenkoek of soep op zaterdag. Mijn moeder was geen creatief kok, het hoorde gewoon bij het huishouden. Maar kinderen worden kieskeuriger, en zijn “teleurgesteld” over het saaie voedsel thuis, aldus een recentelijk onderzoek. Culinair en esthetisch zijn de nieuwe toverwoorden. Hoe dat komt? Zegt dit u iets; “Dekselse Dames, Pluijm op pad, Nigella, The taste of life, Masterchef of de kindereditie van Masterchef?” Het hedendaags tv-amusement heet “kookprogramma” en is populairder dan Sesamstraat of het Klokhuis bij onze kinderen. Ze hebben zelfs een favoriete tv-kok! Dan weet u vast ook waar onze kieskeurige kinderen die culinaire voorkeur vandaan hebben.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van maria of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »