Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken

Hunebedbewegingen

11 november 2011 | 120w | Joop Rozema | 0

De man die het hunebed verplaatste, is nooit gevonden, alle naspeuringen van de Drentse politie ten spijt.
Het moet een grote, sterke kerel zijn geweest die vooraf minstens een half kalf had gegeten. Tenminste te oordelen naar de grote hoop die hij had achtergelaten en waar honderdduizend vliegen wekenlang mee bezig waren.

Terwijl het politieonderzoek nog in volle gang was, werd op een nacht het hunebed teruggebracht naar zijn oorspronkelijke plaats.
Ditmaal werd de universiteit van Groningen ingeschakeld en die rook onmiddellijk stront en een Nobelprijs.

Ze bewezen dat de “wet van behoud van energie†ook opgaat in de vliegenwereld.

Weg dreiging van uitputting van fossiele brandstoffen, vanaf nu reizen we op een vliegentapijt.

Of zie ik ze nu vliegen?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop Rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »