Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Politiek

Even geen Wilders nu

26 juli 2011 | 120w | Defrysk | 0

Na de aanslagen in Noorwegen voelde ik een weldadig verzadiging door mijn linkse onderbuik schieten. “Dit ligt aan Wilders en consorten”, schoot het door mijn hoofd. “Dit gaat hem stemmen kosten”, wist mijn buik me te vertellen.
Ik besef dat ik niet de enige ben dit ‘wijsvingertje‘ leedvermaak en heb vanaf nu besloten daar niet aan toe te geven.

Als Wilders niet bestaan had was deze aanslag namelijk ook gepleegd. Het ligt namelijk aan de Tempeliers, een Katholieke, Godvrezende, kruistochtige, Moslim bestrijdende, monniken orde.
Daarom ligt dit geweld aan de Paus; Il Capo dei capi.

Breivik is de schuldige, en onze zoektocht naar zijn motivatie is niet relevant. Dat is teveel eer voor deze gek, en naar aandacht hunkerende psychopaat.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »