Schrijf mee!
« »

Communicatie

130w

11 maart 2011 | 120w | Peter Pellenaars | 0

Wanneer je, zoals ik, van mening bent dat het de hoogste tijd is voor een grondige schoonmaak van stoffige instituten dan zit er niets anders op dan eerst zelf onderdeel te worden van zo’n instituut om vervolgens van binnenuit te proberen de verandering in gang te zetten teneinde op deze manier het beoogde resultaat te bereiken. Aldus geredeneerd heb ik de afgelopen jaren gestaag toegewerkt naar een positie als gerespecteerd amateur blogger zodat ik met een kleine maar trouwe aanhang volgers in mijn kielzog eindelijk het podium kan betreden en mijn lang gekoesterde slogan kan promoten: “Nederland vooruit met 130 woorden per blog!”
Met tien woorden meer had ik perfect kunnen uitleggen waarom deze verandering zo positief zal gaan uitpakken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Peter Pellenaars of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »